آموزش رسم نمودار میله ای در ورد + فیلم آموزشی ( رایگان )

آموزش کامل رسم نمودار  میله ای در ورد

بیشتر گزارشات پایان نامه، پروپزال، اداری و غیره در نرم افزار ورد تهیه می شود. برای مقایسه داده های عددی خود که از شبیه سازی های متعدد به دست آورده اید شما می توانید از رسم نمودار میله ای ورد استفاده کنید. نرم افزار Word با استفاده از ویژگی Automated Chart با نرم افزار اکسل ارتباط برقرار می کند و به شما اجازه رسم انواع مختلف نمودار در برنامه ورد را می دهد. در این آموزش هم به صورت تصویری و هم متنی یاد می گیرید که چطور نمودار میله ای در ورد رسم کنید.چارت ابزاری است که می توانید از آن برای نمایش گرافیکی اطلاعات تان استفاده کنید. یک نمودار به شما کمک می کند تا داده های عددی خود را مقایسه و روند رشد یا نزول اطلاعات تان را تماشا کنید بنابراین درک و خواندن داده ها برای شما ساده تر می شود.

مرحله اول:

سربرگ Insert برنامه ورد وارد شوید در گروه Illustrations ابزاری به نام Chart را وجود دارد.

سربرگ inset
سربرگ inset قسمت chart

مرحله دوم:

بعد از کلیک روی ابزار چارت صفحه Insert Chart برای شما ظاهر خواهد شد.  نوع نمودار خود را انتخاب کرده و از قسمت بالای پنجره نوع نمایش نمودار خود را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.

انتخابchart
نوع چارت خود را انتخاب کنید

مرحله سوم:

 دو پنجره خواهید داشت که یکی مربوط به خود برنامه ورد است که شامل فرم خام نمودار هست.

نمودار همراه جدول اکسل
نمودار همراه جدول اکسل رسم می شود

مرحله چهارم:

از سربرگ design  می توانید شکل ظاهری نمودار خود را تغییر دهید و مقادیر داده هایی که دارید در اکسل وارد کنید.

از سربرگ design
از سربرگ design شکل ظاهری نمودار میله ای عوض کنید
در آخر به شما توصیه می کنم اگر وقت ندارید که برای پایان نامه و …. رسم نمودار انجام دهید موسسه 123 تایپ ترجمه این کار برای شما انجام می دهد کافی است ثبت نام مشتری انجام دهید و در عرض یک دقیقه ثبت سفارش انجام دهید.
و اگر تایپیست هستید و مهارت رسم نمودار میله ای به خوبی یادگرفتید در سایت ثبت نام تایپیست انجام دهید و به راحتی کسب در آمد کنید.
اگر صفحه اینستاگرام موسسه ندارید حتما فالو کنید هر روز کلی ویدئوهای آموزشی در اختیارتون قرار می گیره حتی می توانید نظر بدید که چه آموزشی نیاز دارید.
همچنین می توانید در کانال تلگرام ما عضو شوید هم آموزش در اختیارتون قرار می گیره و هم خبرهای جدید در سایت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *